הצהרת נגישות

אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות.

בהתאם, אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בהנגשת אתר האינטרנט במטרה לאפשר למרבית האוכלוסייה להשתמש באתר בקלות ובנוחות וכן להפוך את שירותי החברה לזמינים יותר עבור אנשים עם מוגבלות.
החברה שלנו מצטרפת למאמץ הכולל להנגשת אתרים לאנשים עם צרכים מיוחדים.

הנגישות באתר האינטרנט של החברה מופעלת באמצעות תוכנת "Sense Force" להלן ״התוכנה״.

מערכת Sense Force מאפשרת לספק לקהל הרחב הגולש באתר, תוכן נגיש ככל שניתן. אנחנו פועלים לעדכן ולהטמיע את כללי הנגישות ככל שניתן, בהתאם לדרישות הנגישות WCAG 2.0 ברמה 2 AA שנערך ע"י הארגון הבינלאומי W3C, ולקיים את הנדרש בהתייחס לסעיף האינטרנט ב- תקנות הנגישות לשירות.
מרבית הדפים באתר עומדים בקריטריונים של נגישות לרמה AA. חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף לתנאי השימוש בתוכנה.

הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים:

  • כרום
  • פיירפוקס
  • אקספלורר 11 ומעלה

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט נגישות. לחיצה על התפריט באמצעות העכבר או ניווט בעזרת TAB, מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. בחר מתוך התפריט על הכפתור של ההתאמה האישית. כדי לסגור את התפריט תוכל ללחוץ על הכפתור הסגירה או ללחוץ במקלדת על כתפור ´ESC´ או באמצעות לחיצה עם העכבר.

כיצד לגלוש באתר?

  • באפשרותך לנווט קדימה באתר בעזרת כפתור ה-TAB . כדי לנווט אחורה יש ללחוץ על צירוף המקשים SHIFT + TAB .
  • תמיכה בתוכנות קוראות מסך NVDA למשתמשי Windows ומערכת ההפעלה שלמקינטוש Mac OS X
  • שינוי ניגודיות צבעים: באפשרותך לשנות את הרקע לבהיר או לכהה.
  • שינוי גודל וסוג הפונט: ניתן להגדיל או להקטין את הטקסט. סוג הגופן משתנה לאריאל לקריאה נוחה יותר.
  • ניווט לאיזורי תוכן: באפשרותך לדלג לאיזורי התוכן באתר. האתר מחולק לאיזורי תוכן המרכזיים. ניתן לדלג לאיזור תוכן מרכזי מראש הדף. לכניסה לאיזור תוכן יש ללחוץ במקלדת Enter. התחתית כל דף, לפני הפוטר ניתן לדלג לראש הדף.
  • ניווט בעזרת כותרות H : תפריט צד ותוכן הדף נעשה שימוש בכותרות H2.
  • טפסים: ישנה תמיכה רחבה בהנגשת טפסי צור קשר בכפוף לתקנון השימוש.
  • התאמה לטכנולוגיות מסייעות. לדוגמא: תמיכה בהקראת שגיאות על ידי תוכנות קוראות מסך.תמיכה בטכנולוגיות מסיעות: תמיכה רחבה בטכנולוגיות מסייעות על ידי שימוש בחוקי ARIA.
  • שפת ממשק ב-4 שפות
  • תאימות לגלישה בטאבלטים ובסמארטפונים.
  • תמונות- לכל התמונות באתר מוגדר Alt
  • תו אתר נגיש- תו "אתר נגיש" הינו יוזמה של עמותת "נגישות ישראל". התו מוצב באתרים אשר בוצעו בהם ההתאמות הדרושות כדי להפכם לנגישים לאנשים עם מוגבלות. מטרות הצבת התו הן קידום המודעות הציבורית לנגישות לאינטרנט, ויידוע ציבור הגולשים באתר אודות מידת נגישותו. אנו פועלים לקבלת תו אתר נגיש.


בעיות ותכנים לא נגישים

כרגע לא ידועות בעיות נגישות באתר.

נתקלת בבעיה? ספרו לנו!

אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר.

פירוט הסדרי הנגישות במסעדה 

  • חניות נכים – קיים חניון תת קרקעי בכניסה דרך אריק איינשטיין 3, ובחניון חניות נכים מונגשות בכל קומה בסמוך למעליות. 
  • דרכי גישה – אין בעיית גישה למסעדה , מגיעים דרך אריק איינשטיין 3, נכנסים בלובי של בניין המשרדי ויוצאים מהצד השני (המסעדה בצד המזרחי של הבניין).
  • כניסות – יש כניסה ראשית אחת למסעדה.
  • אזורי המתנה – במידה והגעתם ואתם עדיין ממתינים לשולחן יש עמדת המתנה מחוץ למסעדה.
  • דלפק כניסה / שירות – השירות שלנו הוא שירות עם מלצרים ולא שירות עצמי ולכן אין בעיית דלפק . במידה והזמנתם איסוף עצמי , אוספים דרך עמדת המארחת בכניסה הראשית.
  • שירותי נכים – קיימים שירותים מונגשים לנכים במסעדה, כמו כן יש שירותי נכים נוספים בלובי הצמוד לחלל המסעדה.
  • אזורי ישיבה - על מנת שנוכל להושב אתכם באזור מרווח ומותאם נא לציין בעת ביצוע ההזמנה כי יש צורך בשולחן מונגש. 
  • מעליות – מעליות הגישה למסעדה מהחניון מונגשות.
  • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה  – אין . 
  • מרכזייה - המרכזייה מונגשת ומועברת לנציג לי ההנחיות גם ללא הקשה. 
  • אתר הזמנות המשלוחים של המסעדה מתופעל על ידי חברה חיצונית - TABIT ואינו מונגש בשלב זה. כמו כן ניתן לבצע הזמנות טלפוניות.

פניות הציבור בנושא נגישות

אנו נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור חווית השירות הנגיש.
בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן בעמוד צור הקשר שלנו או בטלפון 09-9669969

נא לרשום את תיאור הבעיה.
  • מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
  • באיזה דף גלשתם? (סוג וגרסה של הדפדפן)
  • מערכת הפעלה.
  • סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).
  • הסיוע לו אתם נדרשים